Monday, July 27, 2015

HELLO SAILOR



Niezobowiązujący, dziewczęcy look na lato w stylu marynarskim. Granatowa spódnica w linii A to mój przypadkowy zakup, dlatego, że nigdy nie zwracałam uwagi w sklepie na żadną spódnicę, która nie jest obcisła, bo mam wrażenie, że mnie poszerzają, ale jakoś mnie naszło, żeby tą przymierzyć i okazała się całkiem sympatyczna. W upalne dnie nie lubię obwieszać się dodatkami, dlatego też założyłam duży naszyjnik, aby nadać ciekawego elementu przy szyi i lustrzane okulary, które zresztą są modne i lubiane już od kilku sezonów, aby chronić oczy. Do tego koturny w kolorze nude, żeby oszukać trochę naturę, czyli dodać sobie kilka centymetrów i optycznie wysmuklić nogi. Jak wam się podoba taka stylizacja?





fot. Asia Chomicka Photography

skirt - Top Secret | t-shirt, necklace - House | shoes - markets | shades - C&A


No comments:

Post a Comment

Thank you for every single comment
I answer every question under the same post