Monday, May 5, 2014

POPGUN TRACK

Decydując się na tą sukienkę nie zdawałam sobie sprawy, że paski aż tak pogrubiają! Jako, że jeszcze jest całkiem chłodno, założyłam  do tego czarne rajstopy. Od dawna też chciałam zakupić całe czarne buty, które będzie można założyć i do spodni, i do spódnicy i do sukienki, padło na vansy..dlaczego kupiłam buty za 2 stówy zamiast trampek w zwykłej sieciówce? Przecież to szmaciaki i zaraz się rozwalą! Zarówno vansy jak i conversy mają usztywnianą piętę, a ja chodzę jak pokraka, dlatego wolałam zainwestować w buty, które ponoszę więcej niż jeden sezon. Co prawda napisy już pozdzierane, ale to nic, ja nie jestem wielką lanserką ;) Całość dopełniłam beżowym trench'em i złotymi dodatkami. Aha, no i ostatnio walnęłam szamponetkę w kolorze czekoladowego brązu, co prawda mój naturalny kolor przyciemnił się o 1-2 tony, co jest niezauważalne dla przeciętnego Kowalskiego, ale chciałam wypróbować ten bajer ostrożnie. Co sądzicie?








choker necklace - H&M | dress - Reserved | sneakers - Vans





1 comment:

  1. Hi
    I love your style
    lets follow each other ?
    What do you think?
    I'm a fashion blogger from UK
    I will follow back
    x

    ReplyDelete

Thank you for every single comment
I answer every question under the same post