Friday, August 24, 2012

DIY filoFUN

Hej :) Ile to się teraz kupuje a nie ma czasu i chęci żeby wykonać coś własnoręcznie... a taka rzecz sprawia o wiele większą radość - sam fakt że wykonaliśmy to sami sprawia wielką satysfakcję. Moja siostra wynalazła w szufladzie stare filofuny (może je pamiętacie z dzieciństwa) więc postanowiłam zrobić z nich coś pożytecznego i wpadłam na pomysł zrobienia tych bransoletek :) Takie filofuny to kwestia 5zł, oczywiście można do ich wykonania użyć innych materiałów np. rzemyków.














Bransoletki wykonałam tą techniką (schemat nie jest przeze mnie wykonany):



9 comments:

  1. Pamiętam je z dzieciństwa, robiłam takie :)

    ReplyDelete
  2. robiłam takie w dziedziństwie :)) ♥
    śliczne ! ;)
    wpadnij na bloga !
    http://aboutmeandfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. bardzo mi sie podobaja,takie oryginalne. *.*

    ReplyDelete
  4. Pomysł Super ! Kiedyś sama dużo nad tym "siedziałam". Może coś wyczaruję :)

    ReplyDelete
  5. Ja robię bransoletki z muliny, ale muszę spróbować też takie. Jak znajdę w domu jakieś ciekawe "sznurki" to spróbuje też z nich. ;D

    ReplyDelete
  6. Wysłałam ci wiadomość na emalia mam nadzieję, że zajrzysz i odpowiesz :)

    ReplyDelete
  7. Tworzę... Może coś wyjdzie:)

    Ładnie.

    ReplyDelete
  8. zaczynam tworzyć :3
    mam nadzieję że efekt będzie chociaż trochę podobny do twojego :D
    pozdrawiam ;)
    twoje bransoletki są śliczne *U*

    ReplyDelete

Thank you for every single comment
I answer every question under the same post